Andyho unikátní kousek z Belgie: Octavia 3 Combi tuning

Škoda Octavia 3 RS je sportovní varianta oblíbeného modelu Octavia, která se vyráběla od roku 2013 do roku 2019. Vůz byl vybaven benzínovými motory 2.0 TSI řady EA888.3 s výkonem od 220 do 245 koní a dieselovým motorem s výkonem 184 koní. Díky své kombinaci praktičnosti a sportovních vlastností si Octavia RS získala mnoho fanoušků.

Stejně tak to má i Andy, náš další fanoušek a hrdý majitel Octavie 3 RS ve velmi výrazné úpravě.

Ahoj Andy, rád bych tě přivítal a poděkoval, že jsi souhlasil s rozhovorem o tvé upravené Octavii 3 RS. Můžeš se nám představit?

Ahoj, velmi si vážím možnosti představit své auto. Jak již bylo zmíněno, jmenuji se Andy, pocházím z Belgie a je mi 32 let. Vlastním Škodu Octavia RS třetí generace s benzínový motorem, kterou na Instagramu najdete pod přezdívkou @skodi_rs.

Proč sis zvolil právě Octavii a co tě na ní nejvíce zaujalo?

Vybral jsem si Octavii, protože má velký potenciál v úpravách a nabízí spoustu místa v interiéru. Navíc není tak drahá jako VW Golf nebo Audi S3, které mají stejný motor. To pro mě bylo rozhodující.

Octavia 3 RS Combi tuning - Celopolep
Foto: phoenix_media_

Řekni nám, co všechno jsi na své Octavii upravil ?

No, abych pravdu řekl, ani nevím, kde začít, haha. Celé auto má unikátní design díky celopolepu. Velmi zásadním způsobem zlepšuje jízdní vlastnosti sportovní podvozek ST Suspension a Octavia nyní stojí na 20″ kolech Rotiform WGR. Na zadní nápravě jsou ještě navíc použity podložky pod kola. Kromě toho mám na autě namontován kompletní bodykit od Maxton Design.

Pod kapotou mé Octavie je 2.0 TSI s úpravou Stage 2+ (výkon je aktuálně kolem 330 koní) a letos doufám, že se dostanu na Stage 3 s hybridním IS38 turbem.  Výfuk je průchozí, se sportovním prvním dílem a zakončen je klapkovým catbackem značky Remus. Na autě jsou také custom forged carbonové koncovky výfuku.

Andy - Octavia 3 RS tuning motor

Na kapotě jsou umístěny výdechy vlastní výroby . V interiér jsem se rozhodl přečalounit volant a vyměnit bezpečnostní pásy za oranžové. Některé části interiéru jsou opět potažené fólií ve forged carbon designu (mám v Belgii svou vlastní firmu na celopolepy vozidel, takže mám k těmto úpravám opravdu kladný vztah).

Úprav je samozřejmě víc než dost, zřejmě jsem i na dost zapomněl. Ale snažím se svou Octavii neustále „ladit“ a posouvát dál.

 

 
 
 
 
 
Zobrazit příspěvek na Instagramu
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Příspěvek sdílený Skodi_rs (@skodi_rs)

Máš se svou Octavií ještě další plány?

Plán je jednoduchý: udělat z Octavie opravdu jedinečný vůz. V Belgii máme úpravce, díky kterému můžeme jít s auty až na „Stage 6“, takže toho určitě využiji. Výkonu není nikdy dost. A do několika let plánuji vytvořit i vlastní widebody kit.

Octavia 3 RS Combi tuning - celopolep

Andy, moc děkujeme za rozhovor. Držíme palce, ať ti vyjdou všechny plány. Chtěl bys na závěr někomu poděkovat?

Je tolik lidí, kterým chci poděkovat, od přátel až po lidi, kteří mi pomohli (od návrhu až po montáž). Ale tito lidé vědí, že si jich za to vážím. Chci také poděkovat všem svým sledujícím na Instagramu a každé jednotlivé osobě, která mou Octavii pochválila.

A samozřejmě i vám, za možnost představit svou Octavii českým fanouškům 🧡