Stylová dvojka od Davida: Octavia 2 Combi tuning

Sen českých rodin, Rychlý Stěhovák, nebo univerzální auto. Tak by se dala popsat druhá generace Octavie RS. Stejně to má David, který nám přijel představit svou upravenou Octavii Combi RS.

I David nám potvrdil, že svou Octavii původně kupoval jako „stěhovák“a dělníka, se kterým bude stavět dům. To byl původní plán. Ale jak sám říká, trochu se to po*ralo…

Ahoj Davide, představ nám úpravy své Octavie

Ahoj, moc děkuji za možnost představit svou Ovečku. Jak je psáno výše, jedná se Octavii RS druhé generace z roku 2008 v provedení Combi. A pod kapotou jí bije vznětové srdce 2.0 TDI, ale již Common-rail.

Úprav je samozřejmě více, začnu postupně. Vzhledem ke stavu laku byl první úpravou nový lak. Auto se lakovalo do původní modré Race metalízy (9463). Ze předu je nejviditelnější změnou nárazník. Ten je upravený z faceliftové verze Octavie RS, včetně funkčního denního svícení.

Na nárazník navazuje facelift maska s honeycomb mřížkou, která je bez díry na páčku kapoty. Pod přední nárazník přibylo upravené lízátko od BT Designu. Původní xenonová světlomety mají nově lakované vnitřky do modro-černé kombinace a jsou osazeny novými plexi. Přidal jsem mračítka a jako finiš je na nich aplikována tmavá ochranná PPF fólie.

Octavia 2 Combi tuning - vzduchový podvozek

Boky zkrášlují prahové nástavce od Maxton Designu. Tím se dostáváme k zadní části. Kromě difuzoru vlastní výroby najdeme pod zadním nárazníkem opět nástavce od Maxtonu. Páte dveře mají navíc „prodloužení“ střechy vlastní výroby.

Kola dělají auto a v mém případě jezdím na 19″ kolech Veemann V-FS42 o šířce 8,5″ na přední a 9,5″ na zadní nápravě.  Exteriér byl ještě doplněn polepem, o který se postaral Tomáš Horčička (stejně jako o PPF folie).

To samozřejmě není všechno. Vidím, že je tvá Octavia pěkně „přilepená“ k zemi

Je to tak, moje Ovečka jezdí na vzduchovém podvozku složeném z komponentů od Night Shadow. Kromě podvozku jsem navíc namontoval přední brzdy z třetí generace Octavie RS, které mají průměr 340 mm. Na zadku jsou pak brzdy o průměru 310 mm.

Octavia Combi tuning - 19" Veemann V-FS42

Motor zůstal, kromě běžného servisu, v sériovém stavu.

Ani v interiéru zatím moc úprav neproběhlo. Původní stříbrný dekor interiéru byl nahrazen černým. Řadící páka je z Octavie 3 RS a dárcem volantu pak byla Octavia 4 RS. U volantu ještě chvíli zůstaneme, je totiž osazen tlačítky pro startování a volbu jízdních režimů (ten sice nevyužiji, ale je tam prostě hezký 🙂 ).

Volant Octavia 4 RS - startovací tlačítka a volič režimů

Protože se sám věnuji detailingu (Dave Detailing) a auto slouží i jako pojízdná reklama, prošla Octavia kompletním rozleštěním a je na ní aplikovaná kombinace několika různých ochran laku.

Máš se svou Octavií další plány?

Plány do budoucna určitě jsou. Ve Felicii rozehrávám subwoofer, který mám v plánu usadit do nové zástavby do kufru. Celkově bych si na další sezónu velmi rád pohrál s audiem.

Je tu však i možnost, že k tomu už nedojde. Auto je aktuálně inzerované a pokud by se našel vhodný zájemce, jsem připravený svou Octavii prodat a pustit se do dalšího projektu.

Davide, moc ti děkujeme za to, že jsi přijal naše pozvání. Samozřejmě držíme palce, ať ti vyjdou další plány, buď s Octavií, nebo dalším tvým projektem.

I já ještě jednou děkuji za možnost svou Octavii představit. A ještě dodám, že mne můžete sledovat na IG profilu @bankowskidavid.